SWINGSON draadloze hoofdtelefoon TRUE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de SWINGSON draadloze hoofdtelefoon TRUE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sacha H 16-05-2019

Draadloos luisteren

Betaalbaar alternatief voor Apple Airpods. Wel een beetje gepiel soms even om ze allebei ‘connected’ te krijgen. En de 28 uur batterijduur die op de doos staat, blijkt in het echt een optelson te zijn van de 3 (!) uur batterijduur van de opgeladen oortjes plus maximaal 8 x deze duur uit de lading van het bewaardoosje dat onderweg ook handig dienst doet als powerbank. Dus ze doen het maar 3 uur achter elkaar, waarna ze minimaal 1,5 uur moeten opladen in het doosje en ze dus niet kunnen worden gebruikt.
Dat was even teleurstellend. Desalniettemin toch prettig in het gebruik voor luisterboeken tijdens mijn treinreizen. En ook prima voor handsfree bellen, door bedieningsknopjes om de telefoon op te nemen op de oordoppen zelf.

Pluspunten

• Niet zo idioot duur
  • Bewaardoosje is ook powerbank

Minpunten

• ‘28 uur batterijduur’ op verpakking misleidend
  • Bluetoothconnectie soms lastig te krijgen